Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sander Holthuijsen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sander Holthuijsen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga naar Nieuw Zeeland voor mijn derde jaars projectstage van mijn opleiding milieukunde. Ik ga onder andere onderzoek doen aan kiwi's (de vogel dan, niet de vrucht). Op deze pagina zal ik de thuisblijvers een beetje op de hoogte houden van mijn bevindingen en avonturen.

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2007

Weer bijna terug naar huis

29 Juli 2007

Zuiden van het zuidereiland

20 Juli 2007

De Tweede week op het Zuidereiland

10 Juli 2007

Eerste week Zuidereiland

06 Juli 2007

Eerste week reizen
Sander

Ik ga naar Nieuw Zeeland voor mijn derde jaars projectstage van mijn opleiding milieukunde. Ik ga onder andere onderzoek doen aan kiwi's (de vogel dan, niet de vrucht). Op deze pagina zal ik de thuisblijvers een beetje op de hoogte houden van mijn bevindingen en avonturen.

Actief sinds 30 Sept. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12671

Voorgaande reizen:

02 December 2006 - 18 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: